Witaj Nieznajomy!
Czy można składać zamówienia drogą telefoniczną?
Niestety nie. W naszym sklepie zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego.
W jakich godzinach mogę składać zamówienia?
Zamówienie przyjmowane są przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Te, które zostaną złożone po godzinie 12:00 zostaną rozpatrywane następnego dnia roboczego. Podobnie te, które zostały złożone w soboty, niedziele oraz święta.
Czy istnieje możliwość osobistego odbioru produktów?
Tak. Pracownik sklepu wyznaczy termin odbioru. Od wyznaczenia terminu , produkt będzie czekał przez 3 dni robocze.
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie: Procedura reklamacji (http://www.sklep.fujishi.pl/procedura-reklamacji), Zwrot i wymianę masz 14dni (http://www.sklep.fujishi.pl/zwrot-i-wymiana)
Czy wymienna szczytówka wędki podlega reklamacji?
Szczytówki zapasowe (wymienne) w wędkach typu feeder lub picker są częściami eksploatacyjnymi i nie są objęte gwarancją.
Czy na pewno usunąć zawartość kosza? Operacja ta jest nieodwracalna.