Witaj Nieznajomy!

Twój koszyk

Produktów: szt.   Wartość:

Najczęściej zadawane pytania

Czy można składać zamówienia drogą telefoniczną?

Niestety nie. W naszym sklepie zamówienia można składać wyłącznie za pośrednictwem sklepu internetowego.

W jakich godzinach mogę składać zamówienia?

Zamówienie przyjmowane są przez 24 godziny na dobę w ciągu całego roku. Te, które zostaną złożone po godzinie 12:00 zostaną rozpatrywane następnego dnia roboczego. Podobnie te, które zostały złożone w soboty, niedziele oraz święta.

Czy istnieje możliwość osobistego odbioru produktów?

Tak. Pracownik sklepu wyznaczy termin odbioru. Od wyznaczenia terminu , produkt będzie czekał przez 3 dni robocze.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie: Procedura reklamacji (http://www.sklep.fujishi.pl/procedura-reklamacji), Zwrot i wymianę masz 14dni (http://www.sklep.fujishi.pl/zwrot-i-wymiana)

Czy wymienna szczytówka wędki podlega reklamacji?

Szczytówki zapasowe (wymienne) w wędkach typu feeder lub picker są częściami eksploatacyjnymi  i nie są objęte gwarancją.

akceptowane płatności

MASZ PYTANIA?

telefon: 46 833 08 10

email: fujishi@wp.pl