Witaj Nieznajomy!

Twój koszyk

Produktów: szt.   Wartość:

Procedura reklamacji

W przypadku składania reklamacji nabywca zobowiązany jest do przestrzegania procedury reklamacji.

 

  1. Reklamowany towar musi zawierać wszystkie elementy z którymi został dostarczony oraz oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport lub opakowanie zastępcze zabezpieczające w co najmniej równoważnym stopniu.

 

  1. Do przesyłki należy dołączyć krótką informację, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach reklamacji, dołączyć ksero faktury zakupu bądź paragonu oraz kartę gwarancyjną. Do sprzętu musi być również dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki powinien być jak najbardziej dokładny, co przyczyni się do szybkiego załatwienia reklamacji.

 

  1. Sprzęt do którego nie będzie dołączona kopia dokumentu zakupu i karta gwarancyjna, będące podstawą do roszczeń gwarancyjnych, nie będzie przyjęty do reklamacji.

 

  1. Klient wysyła sprzęt tylko i wyłącznie na swój koszt, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nabywcy, który będzie musiał zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony; po naprawie sprzęt zostanie odesłany na nasz koszt.

 

  1. Serwis ma 14 dni na ustosunkowanie się do reklamacji (uznanie lub odmowa naprawy gwarancyjnej) oraz decyzje czy zostanie dokonana naprawa czy wymiana na nowy produkt. Po ustosunkowaniu się do reklamacji serwis ma kolejne 14 dni na dokonanie naprawy gwarancyjnej.

 

  1. Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny bądź uszkodzony z winy nabywcy, serwis pobierze opłatę za koszty przesyłki.

 

Sprzęt przed wysłaniem do klienta przechodzi bardzo dokładną kontrole jakości, co przekłada się na bezawaryjność i niski wskaźnik reklamacji.

Należy pamiętać, że stosowanie się do ścisłych zasad prawidłowej eksploatacji odwdzięczy się niezawodnością sprzętu. Więcej o zasadach prawidłowej eksploatacji dowiesz się w zakładce Warunki gwarancji (http://www.sklep.fujishi.pl/warunki-gwarancji).

akceptowane płatności

MASZ PYTANIA?

telefon: 46 833 08 10

email: fujishi@wp.pl